Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. x

Projektowanie i wprowadzanie na rynek nowych produktów spożywczych

Niezbędnym elementem utrzymania pozycji na rynku oraz rozwoju przedsiębiorstw jest wdrażanie do sprzedaży nowych produktów. Projektowanie jest dla każdego przedsiębiorstwa z branży spożywczej elementem strategii biznesowej. Aby proces projektowania przebiegał w przedsiębiorstwie bez zakłóceń, konieczne jest zrozumienie przez pracowników, biorących udział w procesie, filozofii innowacyjności. Wiara w sukces oraz świadomość konieczności wprowadzania nieustannych zmian do produktu warunkuje pełne zaangażowanie w prowadzone działania.

 

CEL SZKOLENIA

Celem szkolenia jest przedstawienie najnowszych trendów w zakresie projektowania produktów spożywczych. W czasie szkolenia zostaną przedstawione metody badania rynku, zasady planowania procesu projektowania oraz metody walidacji wyników prac projektowych.
Szkolenie pozwoli uniknąć błędów w czasie procesu projektowania oraz samodzielne przeprowadzenie niezbędne działania związane z nadzorowaniem procesu projektowania.

 

SKIEROWANE DO

Szkolenie skierowane jest do osób biorących udział w opracowywaniu i wdrażaniu do produkcji nowych produktów oraz nadzorujących proces wprowadzania na rynek produktów spożywczych, pracowników działu marketingu, pracowników działów zapewnienia jakości oraz pełnomocników ds. zarządzania jakością.

 

ZAKRES MERYTORYCZNY SZKOLENIA

  • Wymagania prawne w zakresie wprowadzania na rynek nowych produktów spożywczych, wymagania w zakresie etykietowania.
  • Metody opracowania nowych produktów oraz wprowadzania zmian do istniejących produktów.
  • Dane wejściowe do projektowania: analiza rynku, badanie konkurencji, określanie oczekiwanych rezultatów.
  • Etapy oraz nadzorowanie procesu projektowania.
  • Analiza sensoryczna produktów: metody analizy sensorycznej, badania konsumenckie.
  • Weryfikacja i wprowadzanie zmian do projektu.
  • Wymagania w zakresie określania terminu przydatności do spożycia nowych i modyfikowanych produktów.
  • Wprowadzanie nowych/modyfikowanych produktów na rynek.
  • Opracowanie koncepcji badań klientowskich pozwalających za zebranie danych wejściowych do projektowania.
  • Kreatywność i twórcze rozwiązywanie problemów.
  • Elementy public relations (PR) przy opracowaniu koncepcji i wprowadzaniu na rynek nowych wyrobów.
  • Trening twórczego myślenia.
  • Opracowanie przykładowego harmonogramu procesu projektowania - Diagram Gantta.
  • Określenie zasad prowadzenia oceny sensorycznej produktu pozwalającej na porównanie produktów: metoda skalowania, metoda profilowania sensorycznego.
  • Przygotowanie przykładowego formularza badań konsumenckich.

 

MIEJSCE SZKOLENIA

Centrum Badawczo-Szkoleniowe Ergo Solutions
Kraków, ul. Józefa Marcika 25D

Centrum Szkoleniowo-Badawcze Ergo Solutions posiada kompleksowo wyposażoną salę konferencyjną z pełnym zapleczem socjalnym.

TERMIN SZKOLENIA


 17-18.11.2020 KRAKÓW

 

CENA

  • 950 zł (+23% VAT) za pierwszego uczestnika
  • 900 zł (+23% VAT) za kolejnych uczestników z jednego przedsiębiorstwa

CENA ZAWIERA

  • Dwa dni szkolenia (16 godzin lekcyjnych)
  • Materiały szkoleniowe
  • Możliwość konsultacji w czasie i po szkoleniu
  • Certyfikat ukończenia szkolenia w języku polskim
  • Przerwy kawowe
  • Obiady

INFORMACJE DODATKOWE

W przypadku korzystania z noclegu rezerwacja jest możliwa za naszym pośrednictwem w hotelu Farmona Hotel Business & SPA ul. Jugowicka 10c lub Metropolo Kraków by Golden Tulip ul. Orzechowa 11, które znajdują się w bliskiej odległości od miejsca szkolenia. Dla uczestników warsztatów mamy wynegocjowane korzystne ceny za nocleg wraz ze śniadaniem.

INFORMACJE O PROWADZĄCYM SZKOLENIE

dr inż. Zbigniew Oczadły

  • Doktor nauk rolniczych w zakresie technologii żywienia i żywności – chemii i analizy żywności (Uniwersytet Rolniczy w Krakowie, Wydział Technologii Żywności, Katedra Analizy i Oceny Jakości Żywności).
  • Wieloletnie doświadczenie w prowadzenia analiz sensorycznych, badań konsumenckich, projektowania pracowni sensorycznych.
  • Wykładowca z zakresu prawa żywnościowego oraz wymagań standardów BRC i IFS w ramach studiów podyplomowych na wydziale Technologii Żywności Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie.
  • Audytor wiodący w zakresie standardów BRC Global Standard for Food Safety, IFS Food International Featured Standards oraz GLOBALG.A.P.; audytor systemów ISO 9001, ISO 22000 oraz HACCP.
  • Konsultant w przedsiębiorstwach wdrażających systemy zarządzania jakością i bezpieczeństwem żywności (ISO 9001, HACCP, ISO 22000, BRC, IFS, GLOBALG.A.P.).
  • Wykształcenie pedagogiczne, wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń między innymi z zakresu prawa żywnościowego, wymagań standardów sieciowych, audytów wewnętrznych.

 

Zgłoszenia

Najbliższe terminy szkoleń

BRAK ZAPLANOWANYCH SZKOLEŃ

Kolejne planowane szkolenia

Kraków

Lider panelu sensorycznego - organizacja i funkcjonowanie laboratorium sensorycznego

dowiedz się więcej
Kraków

Mikrobiologiczny monitoring środowiska produkcyjnego w zakładach produkcji żywności (J.S. Hamilton Poland)

dowiedz się więcej
Kraków

Wymagania sieci handlowych w zakresie produkcji żywności. Szkolenie dla producentów (J.S. Hamilton Poland)

dowiedz się więcej
Kraków

Audyt wewnętrzny bezpieczeństwa żywności w zakresie wymagań standardów IFS i BRC oraz normy ISO22000. Warsztaty doskonalące

dowiedz się więcej