Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. x

Badania konsumenckie

Szacuje się, że roczna wartość rynku artykułów spożywczych w Polsce kształtuje się na poziomie 250 mld zł. O sukcesie produktów żywnościowych decydują konsumenci, których codzienne wybory zakupowe znajdują odzwierciedlenie w wynikach finansowych przedsiębiorstw.


Aby spełnić oczekiwania firm produkujących żywność prowadzimy ocenę zarówno produktów już istniejących na rynku (ocena dopuszczalnej przez konsumentów zmiany lub różnicy w wyglądzie, smakowitości i teksturze wynikającej z modyfikacji receptury i/lub procesu technologicznego), jak i wyrobów, które znajdują się na etapie projektowania (opracowanie koncepcji, wybór prototypów i ich doskonalenie oraz badanie trwałości). Na Państwa życzenie do badań możemy włączyć także produkty firm konkurencyjnych.


Sensoryczne badania konsumenckie oparte są na hedonicznej ocenie produktów żywnościowych, a ich głównym celem jest określenie stopnia akceptacji, preferencji i pożądalności testowanych wyrobów. Badania te prowadzone są na starannie wybranej, reprezentatywnej grupie konsumentów, a ich miejsce (laboratorium sensoryczne, miejsca publiczne, warunki domowe) uzależnione jest od typu produktu i indywidualnych oczekiwań klientów.

Wyniki badań konsumenckich bezpośrednio odzwierciedlają upodobania, oczekiwania oraz kierunek ewolucji preferencji konsumentów. Dają również odpowiedź na pytania dlaczego kupujący wybierają określone wyroby oraz co skłania ich do wyboru konkretnego produktu spośród innych dostępnych na rynku. Na podstawie uzyskanych sugestii producenci mogą projektować lub modyfikować istniejące wyroby pod względem wyglądu, smaku, zapachu i opakowania. Tym samym trafiając w upodobania konsumentów mają pewność, że ich produkty osiągną możliwie największy sukces rynkowy. Realnie oznacza to ciągłe doskonalenie produktów, które spełniając oczekiwania konsumentów będą charakteryzować się wysokim popytem, co bezpośrednio przełoży się na zwiększenie przychodów przedsiębiorstwa.

Nasza oferta obejmuje badania:
konsumenckie (liczebność >100 osób)
• i semikonsumenckie (liczebność 30 - 100 osób).

Gwarantujemy Państwu:
profilowanie (staranny dobór) uczestników badań
• planowanie i realizację badań zgodnie z najnowszymi standardami
analizę statystyczną uzyskanych wyników
raport podsumowujący wraz z interpretacją otrzymanych wyników.


Jeśli są Państwo zainteresowani naszą ofertą i podjęciem współpracy z Ergo Solutions, prosimy o
kontakt.

 

Ankieta online

Zapraszamy do udziału w badaniach konsumenckich. Wypełnij ankietę online.

 

LABORATORIUM SENSORYCZNEJ OCENY JAKOŚCI ŻYWNOŚCI

SZKOLENIA Z ZAKRESU ANALIZY SENSORYCZNEJ

 

Aktualności

"Wielo-zmysłowe poznanie otoczenia" czyli warsztaty sensoryczne u przedszkolaków

Dzieci w wieku przedszkolnym, wchodzą w świat różnorakich smaków i zapachów.
To właśnie w tym wieku kształtują się upodobania dotyczące wyboru ulubionych potraw
i napojów. Postanowiliśmy sprawdzić jak dzieci z Publicznego Przedszkola nr 26
w Tarnowie reagują i wykorzystują swoje zmysły do rozpoznawania smaków, zapachów, kolorów i tekstur.

czytaj więcej

Najbliższe terminy szkoleń

Nasi partnerzy